domingo, 30 de maio de 2010

kelsey

And it's going to get harder, and it's going burn brighter, and it's gonna feel tougher each and every day, so let me say that I love you, you're all I ever wanted, all that I've ever dreamed of to come, and yes you did come. I want you so bad, can you feel it too? You know, I'm so, I'm so in love with you. I want you so much, I need you so much, I need ya, I need ya, ya touch. And I'd swim the ocean for you, the ocean for you. Whoa, Kelsey, you. And you'll never, ever let me in.

E vai ficar mais difícil, e vai queimar mais, e vai parecer cada vez mais difícil todos os dias, então deixe-me dizer que eu te amo, que você é tudo que eu sempre quis, tudo que eu sempre sonhei encontrar, e eu te econtrei. Eu te quero tanto, percebe? Eu sou tão apaixonado por você, eu quero tanto você, eu preciso tanto de você, eu preciso tanto do seu toque. E eu nadaria o oceano por você, o oceano por você. Kelsey, você. E você nunca cede.

Metro Station.

Nenhum comentário:

Postar um comentário